Emzik kullanmıyorum arkadaslar hic bi zAman emzik emen bi bebek olmadı cok istedim ama yok 🙈 gunduz de aynı sekilde uyutuyorum evet. Oncelikle uyku rutininden bahsedeyim, uyku rutini için bi muzik kullanıyorum herhangi bi muzik olabilir bu o muziği açıyorum biraz çalıyor o sırada altını değiştiriyorum en son sutunu veriyorum bu kadarlık bi rutinim var ben banyoyu kullanmadım rutinde hiç çünkü banyoya baglı kalsın istemedim uykuya geçmek için. Ne bileyim dışarda uyuması gerektı ozaman ne olacak diye dusundum hep. Ama siz istediğiniz şeyi koyabilirsiniz rutine tek onemli şey aynı şeyleri herzaman tekrarlamanız. bebeğe uykuyu hatırlatması için. Rutin olan seyler aynı sırayla olmalı asla şaşmamalı. Uyku saatlerimizse şöyle
Sabah 10da kalkıyoruz. 11,5 da yatıyoruz. 1 saat uyuyor 12,5da kalkıyor sonra 14,30 da tekrar yatırıyorum 2 saat uyuyor 16,30 da kalkıyor. Sonra 18,30 da tekrar yatıyor bu kez 45 dakika sonra uyandırıyorum o kısımda epey uyumak istiyor ama kaldırıyorum gece uyuyabilmesi için o onemli. Sonra akşam 10da da yatırıyorum.