Elifsmotherr deli_bir_hatun Çok teşekkür ederim. Kızımında bademcikleri çok büyük ameliyat önerildi. Kreşe gittiği içinde çok sık hastalanıyor. Sağlı sollu iki bezesi var yani lenf bezleri. Bize dr eğer birden fazla ve tesbih dizilimli ise korkarız demişti. Benm kızım sık enfeksiyon geçirdiği için bezeler inmeye fırsat bulamıyor demişti geçen hafta
deli_bir_hatun Elifsmotherr bu yazınız benide rahatlattı sanırım haklısınız bunları etkileyen bademcikler sizinde aynı durum varmış bizede ameliyat dediler oda tehlikeli diye yapmadık başka bir Dr da bademcik olmazsa daha kötü dedi enfeksiyon direk ciğerlere iner dedi Allahım korusun evlatlarımızı 🤲
Elifsmotherr deli_bir_hatun Kaç yaşında çocuğunuz bnm kızım 4 yaşında. Antibiyotik ile bademcikleri küçülüyor. Ama sürekli burnu tıkalı sizin de bu şekilde mi acaba?
Birdurummuvar deli_bir_hatun Rabbim oğlunuza Hz Yusufun güzelliğiyle ahlakıyla ve mısıra sultan oluşuyla muamamele eylesin inşallah 🙏 siz içinizi ferah tutun güzel düşünün güzel olsun ve bol bol dua 🥰
deli_bir_hatun Birdurummuvar aminnn Allah razı olsun ne güzel bir dua Allahım evlatlarını korusun inşallah ❤️❤️
pinkooo_02 deli_bir_hatun saçmalama Allah aşkına birşey olsa doktor illaki anlar senden gizliyecek değil ya kadının psikolojisi bozulmuş Allah sabır versin onada
deli_bir_hatun pinkooo_02 çok teşekkür ederim yok burdaki yazılar çok içimi rahatlattı Allahım bütün hastalara şifa versin çok zor ihtimali bile beni bu hale getirdi Allah o çocukların anneleine sabır versin
pinkooo_02 deli_bir_hatun Amin canım çok zor bir durum tabiki Rabbim yavrularımızı korusun inşallah 🤲
kes_allahaskina deli_bir_hatun bir evladını kaybetmiş diğer evladı da aynı hastalıktan tedavi görüyormuş yani psikolojisi yerinde olabilir mi sizce? Yine de söyledikleri çok can yakıcı bende olsam neye uğradığımı şaşırır üzülürdüm. Eğer psikolojisi bozuk falanda değilse boş yapmış bi anneye söylenecek sözler değil.
deli_bir_hatun kes_allahaskina iyi değil di belli boşluğa bakıyor su konuşurken allah yardımcısı olsun ben bir ihtimal ile bu hale geldiysem onun Allahım çok çok yardımcısı olsun çok zor Allahım kimseye yaşatmasın 😔
ayse9191 Okul öncesi öğretmenim,kaç Yusuf tanıdım bilmiyorum,hepsininde maşallah I var,ayrıca ismide çok güzel💕
tiggerwinnie deli_bir_hatun Evladini kaybeden anneler biraz Tamam kırıcı olabiliyor benim akrabam var bir sürü Yusuf hepsi de kaçar yaşında gayet sağlıklılar bunda üzüleceğin hiçbir şey yok evlat konu olunca biraz hassas oluyor insan ama asla buna takılma kötü düşünme Evrene kötü mesaj yayma
Alyaninannesi01 deli_bir_hatun saçmalama ne çok Yusuf var tanıdığım hepsi de sapa sağlam sen bakma kadın üzüntüsünden ne diceğini bilememiş .
deli_bir_hatun Elifsmotherr 5 yaşında burnu tıkalı olmuyor çok grip olduğunda sadece bademciklerj genel olarak şiş oğlumun yapısı büyük yani ve bundan dolayı çok şık hastalanıyor boyun bezeleri de şişiyor hep
whopper Ben olsam ağzına tokadı basmıştım arsız pis ağızlı ne biçim konuşuyor ne haddine. Allah uzun ömür versin çocuğunuza takmayın böyle salak kişileri ya cahil
gkzehra deli_bir_hatun benim tanıdığım kaç tane Yusuf var maşallah hepsi de atom karınca gibi. Doktor temiz demişse tahliller için zaten endişelenmeniz gereken birşey yok demektir. Oğlunuza sürekli dua edin. Sağlıkla büyüsün inşallah 🙏