kamilee ben yazabilirim galiba 4-5 kez meme reddi yaşadım ve çok zordu gerçekten. Öncelikle sütünüz yeterliyse çok kolay aşarsınız sadece biraz sabır ve zaman. Bebeğinizin başını bekleyeceksiniz 1 hafta boyunca ne zaman uyanmaya çalışıyor anında uyandırmadan alıp emzireceksiniz, uyuturken hafif uyku halini alınca alıp emzireceksiniz. Gece acıkmasını beklemeden saat kurup emzireceksiniz. Uyanıkken oyuncaklarla vs dikkatini dağıtıp,zıplayarak,ayakta liste uzar gider☺️ Sadece benim sütüm yetersiz biberonu çıkardım hayatımızdan enjektör veya kaşık biberon kullanıyorum. Onlarla beslemek de tam eziyet. Meme reddinde bebeğin çok aç olmaması ve ağlatılmamaması çok önemli bence. Ben yatar pozisyona getirince ağlıyordu onu da yatar pozisyonda meme vermeden sürekli oyun oynatarak çözdüm. Arada biberon veriyorum. Genelde gece veriyorum biberonu farketmesin diye😅