Tam da derin derin düşündüğüm konuya denk geldim , ben kendi hatam yüzünden emzirmedim kendime çok çok kızıyorum bebeğim 2,5 aylık acaba hala emer mi ilk başta çok güzel tutuyordu ama şimdi çığlık çığlığa 2 sn tutup bırakıyor sağıp veriyorum hem baya azaldı hem de sağdığım için tazyikli gelmeye başladı arkadaşlar burdan dönüş varsa her türlü çabaya razıyım