Merhaba arkadaşlar bizde 22 aylık olduk kademeli azalttik gündüz hiç emmiyor yani biliyorum doğru değil ama bende sizlerle aynı şeyi yaşadım ve sirkede buldum çözümü yani kokusunu alınca hasta olmuş bak çok acıyor kokusuda kötü sanırım diyorum oda benim dediklerimi yapıyor kokluyor sonra sarılıp uyuyor gece hala 1 2 defa veriyorum tam 2 yaşına girince inşallah tamammen birakcaz bu yöntemi de deneyebilirsiniz daha inandırıcı oluyor