Yetersavass
Gizemlianne_
Merhaba kızlar dün süreç biraz iyi geçti kızım 4 5 defa uyandı pış pıs yaptım uyuttum iki defa falan çok ağladı onda da güzelce anlattım kendiside memeyi görünce hasta dedi hep ve kucağımda uyudu,biraz uykusuzum sadece ve göğüslerim ağrımaya başladı😊sabah da 9d a uyandı önce oyalandik 10 gibide kahvaltı verdim,şimdi de ara ara gelip meme diyor açıp gösteriyorum hasta diyip geri gidiyor 😍