Herkese iyi akşamlar kızlar, kızım 21 aylık olmak üzere ve aşırı meme bağımlısı,resmen emzik gibi devamlı ağzında olmasını istiyor meme vermeyince bas bas bağırıyor,öncesinde azaltmayı denedim kademeli olarak ama hastalık vs derken hep aksadı ve tekrar aynı rutine döndü,bende bugün ani bı kararla kesmeye karar verdim,sizden ricam memeden kesme tecrübelerinizi anlatirmisiniz,bu arada 15.30dan belli meme vermiyorum gece uyandiginda ne yapmalıyım?