1234masal canım oncelikle iradeli ve kararlı olmamız lazım evet aglicaklar çünkü doğduklarında belli anne kordonundan sonra tek bağları meme ve ondan ayrilacaklar ilk gece çok zor oluyor,eğer bir kerede yapamıyorsa canım kademeli kesebilirsin ilk gece sonra gündüz mesela,ben kademeli denedim düzen oturdu ama kızım hasta olunca herşey bozuldu bende bir kerede kesme kararı aldım,göğsüme acı sürdüm kızım gitti geldi ağladı bende güzelce anlattım"kızım meme hasta oldu ve senin ona ihtiyacın kalmadı artık vs"ilk gece çok sık uyandı bende meme açıp gösterdim bak hasta dedim oda aynı şekil hasta diyip uyudu,2. Gecemiz çok rahat geçti uyumadan önce meyveli yoğurt verdim suyunu icirdim iyi geceler yapıp ayağımda 2 dk bile olmadan uyudu"kendi tercihim ayakta uyutmak bu arada"10 buçuk oldu uyudu sabaha doğru 5 de uyandı meme dedi gösterdim hasta dedi ve tekrar uyudu böyle rahat atlattık şuan 3. Gecemiz bakalım🙂şuan göğüslerim aşırı derece sis ve çok ağrıyor buda gayet normal çünkü artık emme olayı olmadığı için süt kayniyor bu yüzden sizde önce ebeyle görüşüp memede biriken sütü ve agridigi zaman ne yapman gerektiğine dair bilgi versin canım çünkü o evre çok hassas yanlış müdahale enfeksiyon kapmana sebep olur ebemiz söylemişti bana🥰