Esraakbal ben denedim ama yapamadım çünkü bebeğim uykuyu sevmiyor, gündüzleri desteksiz asla uyumuyor geceleri de çoğunlukla geç uyuyor ve çok erken uyanıyor, zaten bebeğimde kolik, reflü, alerji v.b. ne isterseniz var, bu yüzden 1 hafta dayanamadım tek kalmaya annemi çağırdım annem geldiğinde pertim çıkmıştı zaten beni öyle görünce o da gitmek istemedi. Bebeğim dört buçuk aylık oldu hala annem hafta içi gelir cuma evine gider yol mesafesi de var çünkü. Bebeğim de hala huysuz ve çok zor ama Allah dağına göre kar veriyor gerçekten. Babam rahmetli dolayısıyla annem tek başına ve onun da işine geliyor bana gelmek benim de 🙂