gul_cn532 benim yanımda sadece annem kaldı 15 gün kv ile alt üst oturuyoruz ama samimiyetimiz yok ben gidip gelirsem onlar da gidip gelir eğer çağırırsam evime gelirler vs neyse o hiç bakmadı yani annem gidince de hemencecik alıştım ilk günler zor geldi tabi ki ama bebeğimi alıp sürekli açık havaya çıktım parklara gittik oturduk o uyudu ben hava aldım şuan 21 ayligiz iyiyiz çok şükür hala yalnız bakıyorum bir gün olsun. 5 dk bile hiç kimse bakmadı bırakmam da babası hariç yoksa heryere benle gelir hamama,kuaföre,pazara,markete,alışverişe, uyku saatlerine denk getiririm o uyanana kadar da isimi halledip dışarıda onunla ilgilenirim uyanınca dengeyi siz kuracaksınız kurmalıyız buna alışacaksın elbet