gul_cn532 bende doğum yaptığım gibi kimseyi istemedim 🙈hiç kimse kalmadi bnde.esimle ikimiz baktık.simdi kızım 2 aylık.iyi ki de öyle yapmışım.cnku 10 yaşında bir de kızım var.duzenim bozulmasin istedim.bebegimle kendim ilgilenmek istedim.ev işlerine de yetiştim.bebegim ilk bir ay kolik gibi ağlıyordu.ama şuan tüm duzenimi oturtdum.bence çok iyi yapmissiniz.inanin bebeğinizle başbaşa kaldığınızda çok daha rahat,sakin olacaksiniz ❤️🥰