Ecooss 1 aydır reflü şurubunu kullanıyoruz zaten reflünün bütün belirtileri var bizde fışkırarak kusma,hıçkırık,hııı hııı hııı bahsettiğimiz ses, hırıltı, çiğneme hareket sanki ağzını bişey yiyomuş gibi şapırdatıyo,başını geriye atma, öğürmek, kusmaya çalışıyo kusamıyo onu geri yutuyo meğersem mide asidini yutuyomui asitte boğazını tahriş etmiş kızarmıştı o yüzden şuruba başladık ve şu an belirtilerimiz azaldı eskisi gbii yoğun olmuyo ama devam ediyo