Ecooss ıslık sesi gibiydi, uyurken mama içerken falan oluyordu. Ben yenidoğan döneminde başlamıştım sanki ne gerek vardıysa ben çektikçe çocuğun ne burun tıkanıklığı geçti ne hırıltısı ne burnundan gelen ıslık sesi. Kaç gece acile gittik bu yüzden. Doktorlar kahkaha atıyorlardı ilk çocuk mu diye 😂 Neyse sonra 2. Ay kontrolüne kendi takipli doktorumuza gittiğimizde doktorumuz kucağına alır almaz burun aspiratörünü hemen bırakıyorsun bir daha sakın kullanmıyorsun dedi. Şok olmuştum. Dediği gibi ben ne zaman aspiratörü bıraktım çocuğun burnu rahatladı. Mantık da şuymuş. Şimdi bu aspiratörler sadece burnun girişine etki ediyor. Biz serum fizyolojik sıkıp çektikçe o serum burnun ilerisinde kalıp sümükleniyor tekrar çekiyoruz falan kısır döngü. Bir de çektikçe burun içinde bir et varmış o büyüyormuş ayrıca kılcal damarlar için de tehlikeliymiş.