Aynenkanka ozluzehra temizlemiyorum çünkü gerek kalmıyor. Her insanda olduğu kadar sümük oluyor burnunda. Sürekli çekilmediği için sürekli de sümük üretimi yapmıyor burnu. Zaten hapşırınca çıkıyor. Doğalına bırakmak lazımmış.
D_deniz Ecooss içinde kaşıklı Bi aparat var onun sayesinde hem gaz az oluyor hem de mama akışı yavaş oluyor
Aynenkanka Ecooss valla aspirasyonu bıraktığımdan beri hiç tıkanmadı, hapşırınca çıkıyor burnundakiler
AegeansMom Ecooss ahahah resmen nostalji yaşadım. Bizim sıpada öyleydi hem emdiğinde hem mama içtiğinde öterdi gemi düdüğü gibi. Gırtlaktaki bir kıkırdak tam gelişmediği için olurmuş, kemik yapısı sağlamlaştıkta düzeliyor bi 6 aylıkken falan geçmişti bizim
Ecooss nuroner canım bizim burundan geliyor bize yumuşak olduğundan okuyorndediler kbb yönlendirdi ama oyle bi şey demediler burundan geliyor bizden