Tubaa234 Annem lohusayken bir ay kaldı, çok korkmuştum gidince ne olacak, nasıl düzen kıracağım diye. Çünkü uzakta, ha deyince gidip gelinmiyor maalesef. O gidince bir şekilde düzenimi kurdum hatta daha kolaylaştı, özgürlük alanım oluştu yani birazcık sorumluluğun ciddiyetini hissetmek gerekiyor, zorda kalınca her şeyin üstesinden geliniyor. Siz de kendinizi korkutmayın, milyonlarca insan tek başına bakıyor cocuklarına, elbet siz de halledersiniz.