Tubaa234 ben de 30 yaşında anne oldum. Doğduğu günden bu yana kendim bakıyorum. 3 yaşına girecek oğlum haftaya. Sezaryen doğum yaptım. Destek isterdim ancak ruh sağlığımı koruyabilmek için özellikle kayınvalidemin kalmaması istedim. Annem zaten çalışıyor. Eşim de sağ olsun bütün sorumluluğu üstüme yıktı hem ev hem çocuk. Kendime hayatı kolaylaştıran her şeyi eve aldım. Teknolojik aletlerle işimi azalttım. Kanguru, sling, babybjorn özellikle. Zamanla kendi rutinimizi oluşturduk oğlumla. Her şeyi hala beraber yapıyoruz. 6 ay sonra ben ise döneceğim o da benimle okula. Büyüdü gitti işte. Tadını çıkar her şey hallolur 🥲