yani herkesin kendine göre bir hayatı var kuzum, biz çocuk yaptık diye kimseden gel bize bak/geleyim bize bakın diye bir talebimiz olmamalı. destek olarak eşin seni dinlendirmeli, ailenden böyle bir beklentin olmasın bence, eş ailesinden de olmasın kimse bakmak zorunda ya da destek olmak zorunda değil.