nazalex Tubaa234 bakarsın canım sen onun annesisin benimde beneğim kolikti gazlı bir bebek neler çektim. Şimdi 4 aylık. 2 ayında nerdeyse babası yoktu baş başydık hep. 3. Aya girdiğinde biraz daha rahatlıcaksın