Nisakrkmz ben 40 günlükken yaptırdım bardak koyduk 3 gün boyunca her bez alımında serumla yıkayıp kantoron sürdüm 7 kez değişiyorsam bi kantoran bi krem gittik mesela sabit bırakma. serumla yıkadım kantoron yağını üç damla ve her alt açmada kantorunu yıka fazlası zarar. sırasıyla diğer bez alımında yıkayıp göz pomadı krem sür bi o bi bu şekilde. 4. Gün banyo ve sadece krem . her gün banyo şeklinde gittik ne kadar banyo o kadar çabuk iyileşme 🙏🏻