Nisakrkmz 3 aylık bebişim bugün sünnet oldu kanama oldu hafif çok huzursuz küçükken yaptıranlar fikir verebilirmi nasıl sakinleştirdiniz çok ağladımı
mooomm01 Nisakrkmz bizimde 8. Günümüz ben ilk günler calpol verdim ve bardak kullandım kuzum çok işe yaradı şuan elhamdülillah daha iyi
dmlagnr Nisakrkmz ilk gün çok ağlar kuzum sonra sakinlesecek biz ilk gün hiç uyumadik bitik durumdaydım sonra yaptirdigim için çok mutlu oldum keşke daha küçük yaptırsaydim diye bile düşündüm
derya1312 20günlükken yaptırdım ben her bezi açtığımda korkup ağlıyodu doktorumuz sabah akşam calpol ver dedi öyle sakinleşiyodu
zelisatlas Nisakrkmz sünnetten cıkınca ağladı bıraz korkmuş bellıydı . Onun dısında sorun olmadı bızde gecede cok rahattık uyudu çocugum . Lokal oldugu ıcın ıgne yaptılar yumurtası morardı bıraz sızdede oldumu ?
Gizo2606 Nisakrkmz bardak koyma canım besini komple kremle bol bol krem sür bezine öyle bağla ben bu sekilde cok basit atlattım hatta bebeğim bikere bile ağlamadı
zelisatlas _mom20 daha da gec kalırsanız pişman olursunuz pskolojık etkılenme fazlaydı buyuklerde bn gördum cok ağladılar . Bende cok korkmustum ağladım cıkana kadar suanda ıyıkı yaptrmısız
Nisakrkmz zelisatlas bizede lokal anestezi oldu şuanlık bir morarma görmedik ama biraz kanama oldu işte
zelisatlas Gizo2606 hareket ettıkce canı yanıcak ama cocugun bızde alıyoruz kucagımıza emıyo vs . Doktorumuz bıze krem yazmadı
1Umut zelisatlas vazelin alın eczaneden,bize doktorumuz onu verdi,ilk 3 gün karton bardak koydum ama sonrasında beze bol bol vazelin sürdüm ve bağladım.Bez değmedi,değse de ilaç değmiş oldu yani,çok şükür 1 hafta da iyileşti.
sevdazekiidriskagan Nisakrkmz bardan bez pipisine yapismasin diye biz 3 gün kullandık bardak idrardan yumuşayınca değiştik çok rahat atlatmistik