mervebyge Nisakrkmz bende 1 buçuk aylıkken yaptırdım 4 saat bir ağrı kesici verdim çok şükür rahat geçti sadece kanaması oldu ondada dikişi atmıştı geldi tekrar dikti sonra rahattı bı defada fitil yaptım uyku yaptı rahat uyudu çok şükür
smy17 Nisakrkmz yaptıralı 2 hafta oldu bizimde doktorumuz kanama olabilir endişe etmeyin demişti hafif kanamalar için yani. İlk 2 gün her bezi açışta huzursuzlandı özellikle temiz bez takınca ağlıyordu ama 3. Gün çok daha rahattı sonra sonra hiçbir şeyi kalmıyor endişe etmeyin bende çok üzüldüm krem sürerken çok ağlıyordu falan ama şimdi diyorum iyiki yaptırmışız şu an hiçbir şeyi kalmadı çok şükür birazcık sabır yani 😊
Nisakrkmz _mom20 çok zor değil belkide bardak koyduğumuz ve ilaç kullandığımız için olabilir ilk gün iki kere açışında falan ağladı onun dışında keyifli tabiki arada ağırısı olup ağladığı olduğunu düşünüyorum ama genel olarak keyifli
Nisakrkmz _mom20 bence bi yere değmediği için canını acıtmıyor diye düşünüyorum pamuktan işte bezedir yapışma gibi bişeyide yok plastik sonuçta
1Umut zelisatlas vazelin alın eczaneden,bize doktorumuz onu verdi,ilk 3 gün karton bardak koydum ama sonrasında beze bol bol vazelin sürdüm ve bağladım.Bez değmedi,değse de ilaç değmiş oldu yani,çok şükür 1 hafta da iyileşti.