Cancan26 Yasemin158 Avent almıştım. Başlık kısmı biraz derin geldi bana bebeğim içerken yutamadı hep genzine kaçtı. Sonra munchkin aldım çok memnunuz ilk denemede içti. Vazgeçilmezimiz şuan. Avent te ilerleyen dönemde meyvelerin suyunu kaynatıp koydum meşrubat bardağı yaptık. Pipet kısmı yetişkinlere güçlü geliyormuş ama bebeklerin emme refleksi kolayca çekmesini sağlıyormuş☺️
Nesrin-34 Bende vakumlu tabak aldım çok gereksiz olduğunu anladım. Çorbaları cam kasede, yemekleri de çerez tabağı gibi küçük tabaklarda yiyor. Bardakda illa bizim elimizdekilere göz dikiyor kabul etmez diye almadım
Mervesonmez Yasemin158 Mama tabağı, önlük, kaşık oioi Kaşık we baby ( ikisini de kullanıyoruz) Alıştırma bardağı avent Pipetli bardak oioi ( çok seviyor kullanmayı) Kendisi besleneceği zaman önlüğü lulunun renkleri ( uzunkollu, yıkaması kolay leke tutmuyor)
Busramustim Yasemin158 ! (https://) Ben bunları kullanıyorum oioi gereksiz ve pahalı bir süre sonra koku da yapıyor vakumlu tabakları ister istemez çıkartıp atıyorlar
momyboy Yasemin158 biz de dün başladık bugün tatlı patates de ikinci günümüz bn suluk olarak avent aldım o kadar para verdim memnun kalmadım çok fazla akıtıyor tabak kaşık olarak da oioi indirim denk getirince alınabilir buharlı pişiricim de kiwi baby aşırı kolaylık. Herkes suluk için muhckin demiş bakayım Bnde indirim olursa alayım
minikkus22 Yasemin158 vallahi oioi mama tabaklarını bardağını kaşığını aldım bir hevesle. şu an 11 aylık ve bizim tabaklardan kullanıyor. keşke almasaydım
ecedurucbkc Yasemin158 tabak kase meyve süzgeci kaşık bardak oioiden aldım ama indirimde yakalamıştım çok ucuza geldiği için aldım yoksa almazdım gereksiz pahalı. Avent alıştırma bardağı aldım kızımın çok hoşuna gitti hem dişini kaşıyo😄 ama munckin de çok güzel bence. İkeadan buharda pişirme aparatı ve cam rende aldım.
KayraVeAnnesi_06 Yasemin158 Amazon’dan yurtdışı ürünü aldım , muadil markaya göre çok daha ucuz ve parçası fazla sekiz parçaydı Avent alıştırma suluğu aldım ama bebeğim ondan içmeyi sevmedi takımdan çıkan pipetli bardağı denedim onu tuttu ve güzel içiyordu şimdi evde yine onu kullanıyoruz dışarı içinde yine yurt dışı bir suluk aldım hepsiburadadan hepsinden de memnunum Ben çok araştırıyorum yurt dışı ürünleri hem güzel hem Farklı hemde uygun oluyor
birannee416_ Yasemin158 gecen gün e bebekten indirimli aldım alıstırma tabagı catal kasıgı ıcınde 140 a denk geldi ordan bakabılırısnız
Sevgim4sana Yasemin158 oioi almıs biri olarak söyleyim eger kendiniz yedirecekseniz yani blw yapmayı düşünmüyorsanız almanıza herek yok cam ve porselen tabak iş görür siz kadıkla veriyorsunuz zaten. Ama cam rende mutlaka alın o önemli
_tuuggcce_ Bende oioi tabak ve kaşık var. Aynı zamanda baby plus tabak ve kaşık var. Birde weebaby kaşık var. Bebeğim en iyi oioi ile yiyor. Kaşık kavisimi diyeyim ne desem fark var gerçekten. Bende pahalı almamıştım. Eşim habersiz gidip almış. Ama şimdi baktığımda keşke bir kere oioi alsaydım. Şu anlık bir koku yok. Tabak olarak başka bir tabakta alınabilir. Baby plus güzel bir muadil. Ama ikisini de bebeğim çıkarabiliyor biraz uğraşınca. Yani vakumlu olması da bir şeyi değiştirmiyor.Alıştırma bardağı avent aldım ama içmeyi öğrenemedi daha. Kucağıma yatırıyorum anca öyle biraz içebiliyor ama onda da genzine kaçıyor
Dilararden Yasemin158 mama tabağı oioi hala da kullanırım kase Puzzle tabak bölmeli tabağını, kaşıkları bence başlangıç için büyük 8.9 ayda kullanabilirsiniz. Sonrasında ben paslanmaz Çelik çatal bıçak aldım blw yaptığımız için. Alıştırma bardağı çoğu markayı denedim hepsi akıtıyor ve benim oğlum biberon kullanmayı bilmediği için içemedi sonra pipetli aventre geçiş yaptık. Hala onu kullanıyoruz
ulgeryozgatli Yasemin158 ben e bebeğin kendi markası olan baby me vakumlu tabak silikon kaşık silikon alıştırma bardağı akıtmaz suluk silikon önlük hepsini aldım çok memnunum diğer markalara dünya para vermeye gerek yok
pivpivpivahmedmuhsin Yasemin158 Ek gıdayı elde yedirmek istediğim zamanlar için çoklu Munchkin kase aldım. Kapaklı ve iki tane kaşığı var. Blw yapacağım zamanlar için de Jojo Baby havuçlu setini aldım. Alıştırma bardağı da yine Munchkin aldım. Biberon mantığıyla çalışan bir bardak. Emme refleksi yaptıkça su içebiliyor. 🌸
Melisamommy Tabak olarak oioi setini almıştım memnunum tabak kaşık vs alıştırma bardağı için philips avent almıştım ama çok çekiyordu ve sürekli genzine kaçma durumu oluyordu sonradan munchkin pipetli aldım memnun kaldım gerçekten bu şekilde 🙏🏾
Faydogan Yasemin158 oioi tabak ve önlük vardı hamileyken almıştım. Ona ek olarak Munchkin alıştırma bardağı ve tabağını almayı düşünüyorum. Silikon bi süre sonra kokuyor deniyor o yüzden munchkin tabak ve kaşıklarını almak istiyorum 3 hafta sonra başlayacağız henüz 5 ay 8 günlük
reyhan12 Yasemin158 oioi tabak kaşık aldım su icin alistirma biberonu mamajo aldim cok ta kullanmadik diyebilirim o kadar para vermeyin benve oioi ye biberon iyisi olmasi tabi
ozkaraman Yasemin158 wee baby kaşık ve mama kabı aldım oda kaşıklı 2 bölmeli suluk olarak tommee tippee kullanıyoruz genzine kaçırıyor ama