Avent almıştım ama onda çok fazla geliyor bebeğimin hep genzine kaçıyordu. Munchkin pipetli suluk aldım ohh dünya varmış dedim çok tavsiye ederim ☺️ mama tabağı oioi aldım kaşık da oioi kullanıyorum ama başlarda bence hiç kullanılmıyor o tabak çay tabagini bile doldurmuyor yemekleri çünkü ☺️