Yasemin158 Ben mama tabağı almadım, normal cam kaselerde yedirdim. Wee baby alıştırma bardağı almıştım, 4 ay falan kullandık sonra pipetliye geçtik. Silikon kaşıklarıda yine 3-4 ay kullandım sonra normal tatlı kaşığı kullandım. Yani bana kalırsa bir sürü masraf yapılan bu ek gıda alışverişi gereksiz. Zaten bebeğin eline vermiyorsun, düşme riski de yok ne gerek varki silikon tabağa, hemde bana kalırsa sağlıksız gibi