Rwerdst zumrasmom_ 5.ayda başladım ben. 5.ayda +4 ay olanı kullanıyordum. 6.aydan beri +6 ay olanı kullanıyorum. 7ay 13 günlük oğlum. Bazen makarna lütfen in fslan ds var onlardan da yapıyorum
zumrasmom_ Rwerdst cuma günü 4 aylık olacak. Mama ve memeye tepkili zorla veriyorum. Aç kalıyor bende mecbur yoğurt vermeye başladım bir kaç gündür. Sade yoğurt bazen pekmezli veriyorum. Bugünde muzla karıştırıp verdim bir iki çay kaşığı. Karnı doymaya başlayınca uykularda uzun olmaya başladı
livanurvealpinannesi61 lamiakus benim çocuklarım da sağlıklı besleniyor kilo sorunu yaşamadık hiç yani. Arı mama yerine yulaf unu siyez unu vs alıp kendiniz evde yapsanız daha sağlıklı olur. 7 ci aydan itibaren ayda 200 gr almalı zaten eskisi 400 500 gr alması beklenmez yani.
Rwerdst zumrasmom_ ben 4.ayda bir kaç kez verdim. Özellikle sonlarına doğru. Çünkü çok sıkıntı yaşadım aç aç yatmadı vs. Evet duydukça rahatlatıyor uykuları. Daha uzun uyuyor vs. Ama yoğurt kadar hiç bir şey etkili olmuyor. Yoğurt uyku vs de yapıyor ya🥰🥰 ama daha tok tutuyor muhallebiler. Ben yedirdikten bir süre sonra bir kaç kaşık daha yoğurt yediriyorum.
Elonice Arı’nın 7 tahıllı sütlü pirinç ununu ben 3 aylık olalidan beridir veriyorum. Şuan 7 aylik olduk bazen icine cicibebede kırıyorum daha doyurucu olsun diye. İçerik temiz degilmis ama bebegim çok seviyor. Suan ek gidaya basladik muhallebi yerine veriyorum 1 ogun veya gece yatmadan once
altnsy3 Elonice Bnde onu kullanıyorum 6 aylık olacağız yaklaşık 1 ay oluyo başlayalı seviyor tadını kaşık mama falan almadı
Elonice altnsy3 Benim bebişte ona bayiliyor yedirirken kaşık yetiştiremiyorum. Bizede doktor 4. Ayda kilosu sinirda mama takvyesi deyince sadece arı’yı gunde 2 kez veriyordum birde biberon maması. simdi ek gidaya basladik 7 aylik olduk hala veriyorum sadece arı mamayı hazır aliyorum digerlerini kendim yapiyorum. Benim bebişin vazgecilmezi, ama iyi değil diyolar arı mamaya napiyim minikim seviyor gunde ½ kere yiyor mutlu olsun yesin minikim kiyamiyorum sonucta her hazır gidanin elbet icinde katki maddesi var 🤓😥
zumrasmom_ Rwerdst bende alacam. Biz de 6 ay diyorlar avrupa da ise 4. Ayda başlanıyor tadım ek gıda 🤔
Rwerdst zumrasmom_ Türkiye amerikan pediatrist derneğine göre gidiyor. Ve orda 6ay denemesinin amacı yemek eşitliği. Erişebilirlik bazı ülkelerde az. Tabi ki tek bu değil. Bağırsak florasının aşısından 180 günü doldurun diyorlar. Bağırsak florasının dengesi bozulmasın diye. Ayrıyetten ek gıdaya oturabiliyor ve başını dik tutabiliyorsa başlatıyor genelde doktorlar 🤗
livanurvealpinannesi61 lamiakus okudum bende size sağlıklı olarak kilo alması için yazdım zaten siyez unu sarı buğday unu da çok güzel kilo aldırıyor siz bilirsiniz tabi ilerde sağlıksız olmasından iyidir
zumrasmom_ Rwerdst oturabilme ve başını dik tutabilme bizde de var. Hatta kucakta uzunma pozisyonundan nefret eder oturmak ister hep. Perşembe günü aşı için sağlık ocağına gidecem orada sorsam ezbere direk 6 ayı bekle derler o yüzden iyi bir çocuk doktoruna da görünebiliriz. Kızım birde kaşıkla yemeye bayılıyor kaşık görünce heycanlanıyor
Rwerdst zumrasmom_ ben 5.ayda başladım. Eğer oturabiliyorsa ve boynunu kendi dik tutabiliyorsa başlanır. Beni sağlık ocağı başlatmıştı. Çok fazla emiyordu oğlum artık psikolojim bozulacaktı. Emzik gibi sürekli cup cup 🤣🤣 hiç bir şey yapmak istemiyordu sadece emmek istiyordu şuan yemeğe geçtik te Allahtan rahatladım 🤣🤣
lamiakus zumrasmom_ valla benimki biz yemek yerken cıkdırıyordu kimseye sormadım 5. Ayda basladım yogurt muz falan ezerek . Şimdi 6. Aydayız düzenli öğün veriyorum. Bebek istediğini belli ediyor zaten
Nerfem lamiakus ben veriyorum arada akşamları ama hip hero baby kaşık mamalarımıda veriyorum her akşam birini veriyorum. Diğer öğünleri kendim hazırlıyorum. Benim 17 yaşında oğlum var beni hiç emmek istememişti. Biberonla bile mama içmiyordu hiç bir şekilde. Onu arı mama pirinç unu maması falan filan o şekilde 6 aylık yaptım uykusunda sadece emdirip yada formul mama veriyordum. O zamanlar büyükler ne ver derse onu yapıyorduk. 6 aya geçtiğinde de ne sebze meyve ne yoğurt hiç bir şey yemiyordu. Büyürken sokaklarda yemek yedirmeye uğraştım hep. O korkuyla bidaha çocuk yapamdım😆 ama maşallah çok sağlıklı ondaki hüç kuvvet endam kimsede yok. Büyütürken hiç bir sağlık problemi yaşamadım çok şükür. Şimdikine sabah avakadolu kahvaltı. Ara öğün yoğurtlu meyve öğleden sonra sebze püresi. Bazen sebze püresini niraz sulu yapıp bebek irmiğiyle koyulatıyorum. İrmiğinde faydası var çünkü. Son olarak yatmadan önce de o kaşık mamalarından veriyorum her akşm farklo. Ama en kolay aeı mama yiyor. Aldığım pketler bitsin bidah almam akşamıda kendim pudingli bişeylwr yaparım. Çok şükür bu bebeğim ne yiyor
ceylan34 lamiakus benim kızım onu hep kustu eve duruyor oyle, konuyla alakasız ama bildiğiniz ek gıda tariflerinizi benimle paylaşır mısınız,çorba, ara öğünlerniz neler?Kızım düzeltilmiş 7 aylık kronolojik 8 ay 15 günlük.
lamiakus ceylan34 yani ben kahvaltıda yumurta peynir pirinç unu yada yogurt pekmez karıştırıp veriyorum. Hepsini ayrı ayrıda tattırıyorum tadlarını alsın diye. Öğlene kadar emziriyorum ara öğün yok. Öğlen gbi sebze corbasınyapıyırum içine zeytinyağ bide bebek irmiği koyuyorum doyurucu olsun diye. Sonra aksama kadar emziriyorum. Aksam yatmadan 1 bucuk saat önce falan bizim hip kasık mamamız var yulaflı anne sütüyle ondan hazırlayıp veriyorum gecede daha rahat uyumaya basladı. Ama bı düzene geceli 3 gün oldu. Ondan önce peyve püresi sebze püresi veriyodum arada bir.
lamiakus zumrasmom_ başlayın Rwerdst aynı benimkide öyle sık sık az az emiyodu bende 5. Ayda basladım az az şimdi 6. Aydayım öğünlü veriyorum
Rwerdst zumrasmom_ bizimde öyle. 15 günde bir doktora gidiyoruz. Yukarıdaki arkadaşın dediği gibi 200 gr fslan değil en az 400 gr bekliyor doktorlar. Brnim oğlum 100 200 arası alıyor aylık.
lamiakus Rwerdst her cocuk aynı olmuyır işte kimi bebek şişiyor sanki cok saglıklı gbi fazla kilo. Kümi bebek minyon oluyor yani zayıflasa ilerlemek yerine gerilese tamam sorun var dicem
lamiakus havvaygzecrn valla ya. Zaten sebzesi yumurtası peyniri herseyini veriyorum. Sanki sağlıksız besliyorum ben cocugu