lamiakus ben veriyorum arada akşamları ama hip hero baby kaşık mamalarımıda veriyorum her akşam birini veriyorum. Diğer öğünleri kendim hazırlıyorum. Benim 17 yaşında oğlum var beni hiç emmek istememişti. Biberonla bile mama içmiyordu hiç bir şekilde. Onu arı mama pirinç unu maması falan filan o şekilde 6 aylık yaptım uykusunda sadece emdirip yada formul mama veriyordum. O zamanlar büyükler ne ver derse onu yapıyorduk. 6 aya geçtiğinde de ne sebze meyve ne yoğurt hiç bir şey yemiyordu. Büyürken sokaklarda yemek yedirmeye uğraştım hep. O korkuyla bidaha çocuk yapamdım😆 ama maşallah çok sağlıklı ondaki hüç kuvvet endam kimsede yok. Büyütürken hiç bir sağlık problemi yaşamadım çok şükür. Şimdikine sabah avakadolu kahvaltı. Ara öğün yoğurtlu meyve öğleden sonra sebze püresi. Bazen sebze püresini niraz sulu yapıp bebek irmiğiyle koyulatıyorum. İrmiğinde faydası var çünkü. Son olarak yatmadan önce de o kaşık mamalarından veriyorum her akşm farklo. Ama en kolay aeı mama yiyor. Aldığım pketler bitsin bidah almam akşamıda kendim pudingli bişeylwr yaparım. Çok şükür bu bebeğim ne yiyor