ceylan34 yani ben kahvaltıda yumurta peynir pirinç unu yada yogurt pekmez karıştırıp veriyorum. Hepsini ayrı ayrıda tattırıyorum tadlarını alsın diye. Öğlene kadar emziriyorum ara öğün yok. Öğlen gbi sebze corbasınyapıyırum içine zeytinyağ bide bebek irmiği koyuyorum doyurucu olsun diye. Sonra aksama kadar emziriyorum. Aksam yatmadan 1 bucuk saat önce falan bizim hip kasık mamamız var yulaflı anne sütüyle ondan hazırlayıp veriyorum gecede daha rahat uyumaya basladı. Ama bı düzene geceli 3 gün oldu. Ondan önce peyve püresi sebze püresi veriyodum arada bir.