iperir_bul Merhaba öncelikle geçmiş olsun çok güzel bir karar vermişsin. Benimde kapsız 95 -100 arası markaya göre değişiyor bende gittim küçültme için ama doktorumuz 2. Bebeği düşünüyorsanız erteleyin dedi çünkü sütün gelmez dedi ve bende şuan vazgeçtim önceliğim bebek çünkü ama öyle yada böyle bende olacağım size sorum ameliyat sonrası bakımınız için birisi yardımcı oldu mu?
Yani yanımızda annemiz olması gerekiyor mu? Yoksa kendi işimizi kendimiz görebilir miyiz
Eşim destek olur ama hani böyle annelerimizin doğum da yanımzıda olduğu gibi değil :)