Kuzeysmom_ merhaba. Öncelikle bende 2,5 sene önce saatlerce normal doğum sancısı çekip bebek gelmeyince son dk sezaryen oldum ve maalesef benimde sezaryen yerimde keloid oluştu. Meme küçültmede doktorum sezaryen yerini keloid kısmını kesip yeniden dikiş yaptı ama sezaryen yerimde ki iz belli oluyordu hala koyu çizgi olarak duruyor. Ben lohusa dönemi hiç krem kullanmadım doktor vermesine rağmen. Meme küçültme içinde doktorlar iz garantisi vermiyor çünkü vucut yapısı ile alakalı ben bunu göze aldım ama şu an iyi gidiyor sonuç tamamen 2-3 aya belli olur izler zaten en belirgin iz meme ucundan aşağıya inen dik çizgi o geçerse sorun olmaz meme altındaki çizgi zaten meme altında olduğu için sorun yok meme çevreside zaten kahverengi olduğu için belli olmuyor. Ben hissiyat konusunda sorun yaşamadım meme ucunuda çevresinide elleyince hissediyorum. Sonuçtan tabi ki memnunum ki öncesi sonrası fotoğraflarım var😅 ödem olmasına rağmen çok farkediyor. Ameliyat önceside sonrasıda sorun yaşamadım şükür umarım böylede devam eder. Bence niyetiniz varsa yaptırın en fazla 5 gün zorlar o da kol kaldırma durumundan ki benim için sezaryenden çok daha kolay bir süreçti