iperir_bul ya benim çok mu büyük değil 80d giyiyorum yani. Ama hoşuma gitmiyor, doğru düzgün hafif dekolteli bir şey bile giyemiyorum hemen hafifleştiriyor görüntüyü. Dolayısıyla bir rahatsızlık vermeidği için değer mi dye düşünüyorum bu acıya. Cocuğunuza sarılabiliyor musunuz yoksa bir süre korımanız mı gerek orayı. Şu an ağrı kesici alıyor musunuz?
Uyandığınızdan beri hiç dayanılmayacak bir an oldu mu?
Bir de doktor önerisi😁🙏🏼