Nobodyyy111 Ben yarın başlıyorum. İlk önce camlarımı dıştan yıkayıp, içten sileceğim. Tüller,perdeler yıkanacak o arada. Sonra süpür,sil,toz al. Sonra banyolar tuvaletler. Mutfağa da ertesi gün girerim artık hepsi yetişmez diye düşünüyorum 😅 Yarın başlayın sizde