muhammedbugraninannesi ben oğlum 5 aylıkken yaptırdım. Özel sünnet kliniğiydi yapan da çocuk cerrahıydı. Lokal anestezi yapıyorlar ve popodan sakinleştirici bir ilaç veriyorlar. Yarım saat kadar sürdü ama hiç ağlamadı elinde oyuncakla oynadı. 1 gece ağladı sadece sonrasında ağlamadı 3. gün gülüp oynadı. 1 haftaya kadar da acısı geçmişti. Devlet hastanelerini bilmiyorum ama özel hastane küçük olduğu için genel anestezi yapıyor biz de küçücük bebeğe genel anesteziye gerek olmadığını düşündük küçük bir şey için çocuğumun anestezi almasını istemedim Allah korusun uyanmama problemi olabiliyor. Siz de bulunduğunuz şehir de sünnet yapan çocuk cerrahlarıyla görüşebilirsiniz. Hem anne baba yanında olacak oluyor hem çocuk bir şey hissetmiyor.