muhammedbugraninannesi biz özel hastanede yaptırdık 50 günlükken. Yanına da girdik ellerini tuttuk. Lokal anestezi ile dikişli sünnet yaptırdık, 15 dk sürdü, sadece sabit tutulmaktan hoşlanmadığı için mızmızlık yaptı ama gayet güzel geçti. Hiçbir anne çocuğuna kıyamaz, bu onun iyiliği içindi ve erkenden yaptırdık rahat ettik. Siz de güçlü ve sakin olun, sizin tedirginliğiniz çocuğu huzursuz edebilir. İlk gün biraz ağrısı oluyor, biz fitil kullandık. Ertesi güne hiçbir şeyi yoktu çok şükür.