Bebekligiller çok geçmiş olsun , inşallah olumlu bir sonuçla karşılaşırsınız. Dolandırılma durumlarında polis pek bir şey yapmıyor ne yazık ki , bizim de başımıza geldi. Arabamıza sigorta yaptırmak için bizi aradılar , sigortası bitmişti ve yeni zam gelecek diye hiçbir sigorta şirketi fiyat vermiyordu , e malum sigortasız gezmek de yasak. Bir numara aradı bizi arabamızın plakası , modeli , rengi , yılı , bizim adımızı , adresimizi her şeyi söyledi e öyle olunca bizde gerçekten sigorta şirketi diye düşündük. 3500 ₺ dolandırıldık geçen yıl. Kişinin ibanı ve ismi var elimizde o kişiye ulaştık meğerse o da hesabını kiralamış, ne yapıldığını o da bilmiyor. Suç duyurusunda bulunduk ama öyle kaldı. Sapanca’da bungalov evler var çoğu dolandırıcı , polisler kişilerin isimlerini adreslerini biliyor. Adamların instagram sayfaları bile sürekli aktif ama bir şey olmuyor çok kişiyi dolandırdılar. Kolay yoldan ekmek yemeyi seçiyor insanlar olan bizlere oluyor. Hiç Allah korkusu kul utanması yok. Bir de pişkinlikleri cabası.