Bebekligiller Biz de telefondan dolandırıldık 7,8 ay oluyor paraya bloke konmuş ama hala yatmadı paramız bakalım ne zamana kadar yatacak siz siz olun ikinci kez para isteyen kimseye paranızı atmayın ve dolandırıcı olduğunu bilin,benim eşim bu tongaya düştü maalesef