Ben yandım siz yanmayın. 3lü set olarak satılığa koyulan fiyatı 20 bin TL ilanı gördük. Evlilik sürecinde ayrıldığım için satıyorum ucuza. Ben de indirim kuponuyla geçen sene aldım diye yalanlar söyledi. WhatsApptan link attı bu linke tıklayıp iban numarasına para attık. Sonra paranın askıda kaldığını tekrardan aynı ücreti gönderdiğimizde bize paranın geri geleceğini söyledi. Biz 20 bin bi daha attık bu sefer açıklama kısmına ilan numarasını yazın diye de belirtti ayrıca. Gönderdik ve bidaha dönüş olmadı. Arıyoruz açmıyorlar yarın ekran görüntüsüyle birlikte savcılığa gidip suç duyurusunda bulunacağım.