Bende kot birde oturuyorum hiç havasız rutubet olan bir evim yok bence evle alakalı camım arka cepheye bakıyo arka sokağımızda olan binayla karşılıklıyız onların 2.katı benim evimle karşılıklı 1 kat aşağı iniyoruz ama camdan baktığınızda 2. Katta gibisiniz gidip bakmanızı tavsiye ederim