tosbiksmoms en alttan olmuyor, en altı -3, -5 olarak devam edebilir. İstanbul’da -15 oturmuştum. Binanın asansörde -5 tuşu vardı, yukarıya 8 kat. Orda arazinin şekline göre binayı inşa etmişler. Evde rutubet falan yoktu, normal cam, pencere her şey vardı, bina uçurum gibi bir yerdeydi.