Cennetkokulum___ tosbiksmoms Kot bir de oturuyorum Bir alt katımda oturanlar var. Kullanım açısından hiç etik bulmuyorum. Yağmur olur sel olur her türlü rutubet nem evi mahveder.
tosbiksmoms duruguzel açıklamanız icin teşekkür ediyorum. Evet dediginiz gibi daire kot altı ama 2. Kat gibi gözüküyor. Henüz bakamadik ilk fırsatta gidip görmek istiyorum.
Nurdnc tosbiksmoms benim evim girişin bir altı ama önü açık yüksek camımın sadece birtanesi karanlıkta kalıyor gerisi hep aydınlık bende severek aldım rutubet falan olmadı memnunum
tosbiksmoms Nurdnc bu ev de aynı anlattığınız gibi duruyor. Bir göreyim eğer sıkıntı yok ise tutmayı isterim
BenMathilda tosbiksmoms ben de birinci katta oturuyorum ama önden iki arkadan üç Magic gibi bişi💫 Ve bizim binamızda da -2 var ama o da önden yok? arkadan 1 Yani, gidip görün derim
Kahveseveranne tosbiksmoms hırsızlık için zaten kapı ve pencerelerde parmaklık var ayrıca kamera sistemi var şu baskını için dediğim gibi eğimli bir yer olduğu için sular yokuştan akıp gidiyor