busradem501 ayy canım sen buradakilerle ne bakıyorsun, burda herkesin bebeği 3 aylık 15 kilo :) sen yazıyorsun “bu kilo normal mi” o yazıyor “benimki 2 aylıkken 10 kiloydu” :) şimdi bunları kesinlikle hiç takmıyorsun, doktorun normal diyorsa normaldir, kilo ve aşı konusunda sadece doktorunu dinliyorsun.
Bu arada içine su serpecekse ben de yazayım, bebeğim 4 aylık kontrolünde tam 6 kiloydu. Herkes maşallah diyor, kimse “ay ne kilosuz” demiyor :) bebek bilir ne kadar emeceğini, aç kalırsa evi yıkar sen merak etme 🌸