sedalala Denizeslemm ayy di mi ne seviyor herkes tombiş bebeleri :) ben ilk zamanlarda okuyunca trollüyorlar sanıyordum, 3 aylık 8 kilo az mı diye soruyor şaka gibi 🤣
bsraoztrk8 busradem501 doğduğunda 3770 Gr di. 1 aylıkken 5200 . 10 gün sonra iki aylık olacağız bakalım kaç kilo olmuşuz
Sumide sevgice kilo alimi iyiyse mama onermiyorlar galiba benim artik 2 aylik cok zayif diye sonunda basladik😥 allah sifa versin yavrulara
Sumide Denizeslemm ayy benim gibi birini buldum bebeme herkes dogdugu gunki gibi diyo ne bekliyorlar anlamıyorum yaslilar ozellikle tombik seviyo
busradem501 Çok Teskkğr ederim cevaplar için içim rahatladı bide bisey sormak istiyorum tecrübeli annelere . Ağladıkça mı emzirmeliyim yani bebek istedikçe mi yoksa 3 saatte yada 4 saate bir o şekilde mi
Papatyack busradem501 2 saatte bi emzir eger uyuyosa elleme ama gunduz 3 saati gece 4 saati gecmemeli