Ozooo 3ün biri desem çok mu ayıp etmiş olurum doğuma 3 ay kala eşimin annesiyle konuştum alisveris yapmamız lazım artık falan diye oda bana bebeğin herseyini kız tarafı alır diye sıvadı baktı benim ailemde onlardan hayır yok beşiğinden arabasına kıyafetine bezine banyo malzemelerine kadar aldı hastane parasını ödediler falan . çocuk 1.5 yaşına geldi hala birşey yok künye dedi akika dedi bana 5i bı yerde dedi falan bı halt almadı gelirken 1 ekmek bile almazlar ama benim çocuğumu kendi çocuğu gibi sever herşeye karışır meme me emzirmeme mama vermeme vs faydaları yok ama çeneleri durmaz 😂 benimde çenem açıldı sindiremedigim den