İlk torun olmasına rağmen eşimin ailesi bebeğime 14 ayar bi künye almışlardı o kadar küçük ki 7aylık bebeme olmuyor işte siz düşünün ha bide yine sevgili babannemiz hastaneden çıkıp eve geldiğim gün dahil olmak üzere ilk hafta boyunca bütün sülalesini evime çağırdı benim annem ilgilendi misafirlerle en son ben kayınvalidemi kovdum bi daha gelemedi bence bana verdiği en güzel hediye buydu. Defolup gitmesi. 🫶🏻