Hazalbebis bu mesajınız bana vesile oldu,o kadar iyi geldi ki anlatamam. Çünkü aynı benim oğlum gibi geldi, oğlum 4.5 aylık şu an ve atakta falan olduğu için değil , doğduğundan beri uykuya dalma problemi olan bir bebek, zaten 2.5 ay gaz sorunu ile uğraştık sonra zatüre oldu hastanede yattık yılbaşında 7 gün ondan sonra da bana iyice temas seviyor gibi geliyor. Daldıktan sonra uyuyor en azından şu zamana kadar öyleydi ama şimdi asla o döngüleri atlatamıyor. Hamak aldık, çünkü sadece kucağımda pışpış ve ileri geri salınarak uyuyordu o da yine koyduğum an dalamıyor. Şimdi ben ne yapayım bilmiyorum, bir kısım sallanarak destekle uyuduğu için böyle olduğunu savunuyor ama bende sizin gibi düşünüyorum zaten temas seven bir bebeği kendi kendine uyumaya zorlamak çooooook zor olmaz mı? Birde içli içli ağlaması falan bilmiyorum. Gerçekten geçecek mi acaba? Gerçekten sadece sarılarak uyuyabileceğimiz zaman olacak mı yoksa ben hep böyle hamakta sallayarak onun uyumasını mı gözetleyeceğim. :(