septembrmom uyumaması daha büyük problem inan bana, kızımı ayakta sallamaya alıştırmıştı kaynanam, vaz geçiremedim sizin gibi kıyamadım zamanı gelince unutur nasıl olsa bir şekilde büyür gider dedim. 3 buçuk yaşındaydı, hamile kaldım karnım büyümeye başladığında kardeşine zarar vermemek için bıraktı ama hala geceleri benimle uyu diye ağlar, ya da kendi uyur ama gece uyanır anne diye ağlar ve aşırı huysuz bir bebekti, 4 buçuk yaşında aşırı huysuz bir çocuk. Oğlumu alıştırmadım, hastalık/atak (şimdi de diş başladı 🥺) dönemleri dışında maşallah diyeyim kucağımda sallayarak mayıştırıyorum, sonra mayışınca mamasını içiyor ve dalmadan yatağına yatırıyorum saati belli her şeyi belli annelik aslında kolaymış diyorum (tabii ki zor asla kolay değil ama level farkı oluyor 😁) kendi uyumayı öğrenmesi lazım en azından sizin de daha mutlu ve enerjik bir anne olabilmeniz için, kızım sağ olsun 4 buçuk senedir bir gece deliksiz 8 saat uyuduğumu bilmem bazen babannesinde kalıyor o gecelerde de oğlum ablasının yokluğunu aratmıyor sağ olsun 😂