Evet, artık zamanı geldi, pazartesi günü başlıyorum eğitime. Çok düşündüm çok araştırdım, ağlatmaya terk etmeden, odada çaresizce yalnız bekletmeden, uyku düzeni için destek alacağım. 5 ay 16 günlük kızım, gece sürekli memede. Meme ağzindan çıktığı an uyanıyor sabah mutsuz uyanıyor, kitaplar okudum denemeye çalıştım daha çok zarar veririm diye yapamadım. Bir yanım vicdan azabı yaşıyor niye eğitim veriyorum memede uyusun diye. Hatta şuan ağlıyorum vazgeçebilirim, ücretini ödedik. Off bilmiyorum buraya yazmak istedim. Öyle ya da böyle büyür gider diyorum uyumasa da. İçim çok dolu, eşim zaten aglatamiycaksin sen basaramazsin diyor, ona ayrı üzülüyorum. Aslında güzel hikayeler duymaya ihtiyacım var. Her an vazgeçebilirim. 😔😞