behay o tarz konuları açanları nispeten anlıyorum, tahminen arkadaş dost veya kardeş bildikleri yok ki derdini paylaşsın , içini döksün. Burada o ihtiyacını karşılıyor, bir de burada erkekler de var sanırım onlar geyik yapıyor ya da çoğu zaman trolluyor. Bunu zamanında yaşadık. Sorun su ki, ben de sağlık veya tecrübe ile ilgili post açtığım zaman kimse cevap vermiyor. Demekki çoğunluk yardımdan Ziyade kafa dağıtma ve geyik amaçlı kullanıyor. 🤷♀️