Ben artık bu formda çocuk, sağlik, öneri, yardimlaşma postları yerine "kaynana, eş, görümce" postları okumakda yoruldum...
şimdi diyeceksiniz sende gördün girme, okuma.. hakliniz, fakat bu formun temeli annelerin bir birleriyle fikir aliş verişi yapmalari, çocuklar hakkinda bilmediklerini bir birine aktarma değilmi?
sabah giriyorum, akşam giriyorum belki bir şeyler öyrenirim diğe sağlik , çocuk bakımdan , ama ben ancak gereksiz postlar görüyorum.
yazanlarada hakk veriyorum bir tarafdan, ama çok zaman silmek istiyorum artık şurayı...