behay Selim132402 çok doğru.. onun için bakiyorsun karsındakı insan sana saygı duymuyor ve çok konuşuyor, cevap dahi vermemelisin canim, çünki her kes kendi terbiyesini gösteriyor, bir cümlesinde bile. Çok teşekkür ederim..💐
behay Deletedmom003 oluyor tabii, ama çok az , yani ben öyle görüyorum,ama artık burası dehşetül vahşet😁😁😁
behay Deletedmom381 maalasef aynı. inanin sizin gibi anneler burda çok çok, saglik sorduklarında Allahın bir kulu yazmaz, ama vicdansiz eş yazdığın hemen dakka -"noldu? iyimisin?"- yazarlar. hayaller , hayatlar işte.
Prensannesi08 Mesela ben post açtım bi kişi yazmış endişeli olduğumu dile getirdim ama başka kimse yazmamış 😕 burda kaynana vs postları çok gidiyor evet ama kendimden örnek verecek olursam yeri geliyor kaynana postuna yorum yapıyorum yeri geliyor bilgim varsa ve ya yaşamışsam sağlıkla ilgili postlara da cevap yazıyorum bence sevgili anneler elimizden geldiğince birbirimize yardımımız dokunmalı dedikodu arar gibi sadece belirli postlar çda takılı kalmamalıyız yoksa isteyen istediğini tabiki okur yazar paylaşır
behay Super_anne3434 inanin eskiden burda hayatlar okuyup ağladığım olmuştur, ama artık insanlarin duygularıyla o kadar oynuyorlarki.. bazen bazi hikayelerin doğruluğuna bile inanmiyorum.