Nobodyyy111 Nobodyyy111 ibadetlerin tanıtılması ve dini bilgi vermek hafızlık değildir yalnız o ikisini bir ayırın birbirinden. Kaldı ki kimsenin bu hayatta hafız olmasına da gerek yok. Böyle bir beklenti de yok yaradan tarafından. Önemli olan Kur’an da yazanların anlamını öğrenip, onları hayatına kılavuz edinmek ve yaşamını ona göre yaşayıp noktalamasıdır insanın. Hayatı yaşama kılavuzudur. Bilmediği bir dilin, bir de bebek denecek yaşta yapılacak keyif alınmayacak boş bir ezberi değil…
Namaz kılma yaşı belli. Aptal bir insana bile,namazda okunacak duayı sureleri 1 ayda öğretebilirsiniz. Bunun için 3-5 yaşına düşmenize gerek yok. Bu konu çok içinize oturuyorsa ergenlik çağından bir yıl evvel yollarsınız olur biter. Benim koca 50 yaşında görümcem iki senede hafız oldu. Hepsini de boş ezberlemedi. Tek tek anlamlarını biliyor her bir kelimede ne denmek istediğinin. Herkes bilmiyor malum…Hatta 100 kişiden 5 i bile bilmez. Kazık kadar insanlar ingilizce, almanca, arapça ,fransızca öğrenebiliyor 30 lu 40 lı yaşlarda. 3-4 yaşa hafızlık çabası niye.